torsdag 15 april 2010

Uppdatering fran Tokyo

Hej vanner.

Sitter pa vart hotell och ska strax pa ett hotellbesok och fa lunch dar.
Jag har det sa bra sa har.
Flygresan gick bara fint. Jag sov inget sa klart men det ar jag ju van vid..men nog var man trott igar kan jag ju saga. Hade 1 1/2 timma over igar och da la jag mig och sov en timma sa var man fit for fight pa kvallen.
Igar kvall sa var vi pa en jatte mysig restaurang och hade Tokyos skyline som bakrund. Var jatte mysigt. Vi tog in en massa ratter och sen smakade vi av varandra. Massa gott och nat som var lite halvgott...menmen matt vart man.
Sen drog vi vidare till ett typ spa och badade nakenbad i olika varma kallor + nagra kalla och alla med massa mineraler i. Innan dess gick vi ocksa i en varm back med massa stenar och det var bra for fotterna och de fick typ massage. Jag maste ha valdigt daliga fotter for shit va ont det gjorde..hahaha
Vi skulle gatt till ett rum dar man stoppar ned fotterna i ett bad fullt med fiskar och sedan ater fiskarna upp det harda pa fotterna och man blir babymjuk...men vi kom dit 2130 och det stangde tydligen 21...too bad men fragan ar om jag som ar sa kittlig skulle klarat det...

Nu ska vi pa ett hotellbesok och sedan ska vi till SAS kontoret har och kika lite och traffa en svensk anstalld dar och aven stationscheften for narita flygplats. Kommer bli valdigt intressant.
Sedan blir det tillbaka till hotellet for att svira om for middag som vi ska ha med SAS.
Sedan blir det nog sangen antar jag om vi inte aker till Ginza och kollar lite i affarer...beror pa vart vi ar nagonstans och ater. Jag hoppas pa sushi ikvall!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar