måndag 25 oktober 2010

Bada Bada Bada

En varning bara.
Jag är himla trött idag...annars hade jag nog inte tagit sånna här bilder idag =)
Jag började prata med J idag som gjorde sin första dag på nya jobbet idag...
Kände att jag var så himlans fryssen så jag tänkte jag tar ett bad.
Tog med datorn in men hade väl inte tänkt att jag skulle ha med mig den när jag skulle bada...
Men så vart det.
Så nu fick jag dokumenterat när jag badar också ifall någon var intresserad.

Trötthumorn började väl ta fart!
Hej!
Schampoo!

Balsam!

Och turbanen efterråt!

Gick ju bra det där.
Piggare, varmare och gladare
Pappa är i stan också.
Han är här med jobbet. Kändes inte alls konstigt att han var i nordstan.
Kanske dags för dom att flytta hit!
hihi
Kramar




1 kommentar:

  1. Haha du är väl för söt. Plastade du in datan som jag gjorde med telefonen förr? Jag ansåg ju att man inte måste sluta prata bara för att man skulle duscha.. ;)

    SvaraRadera