söndag 31 oktober 2010

Roliga bilder sen igår

Jag mötte upp Inger och patricia på Manana.
Sandra och Malin kom en halvtimme senare ungefär.
Underbart och bara snicksnacka och ta en urgod mojito passionsfrukt.

Här har maten kommit in.
Tiden bara flög iväg och sen satt vi och åt lite av varandra.
Vart lika mätt den här gången som förra.
Jag borde snart få klippkort på manana så mkt som jag äter där =)
Tjejerna tyckte att vi skulle ta grogg.
De tog jäger och jag och Patricia tog Tequila.
Bad vår bordsgranne ta kort på oss så alla fick vara med =)

Sen började tokerierna haha

Vi bestämde oss för en barrunda.
Körde 2:or shotar på 5 olika ställen.
Om vi kört 4 eller 6:or så hade vi nog inte kunnat ta oss hem.
Detta var på thaistället =)

Sista stället. Smaka
Här hittade vi ett bord också så vi fick vila trötta fötter =)
Det var här som tokerierna tog fart på riktigt.
Sista shotten...Samboca baileys en av de godaste =)

haha här startar allt haha

Kolla Inger till vänster. Jag dör va roligt.
Sandra och patricia kikar på kort och Inger försöker få till en härlig min...
Underbart kort om jag får säga det själv.
Inger var bäst på detta måste jag säga
This is me =)
Jag gjorde ett skak kort också men det är inte i min kamera =(
Eller så var det =) för kortet var inte fint haha
Inger får första priset =)

Malin skakade på...Till och med så fort så kameran inte hann med haha
Underbar kväll som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar