torsdag 14 oktober 2010

Nytt jobb

Jag har varit lite disträ och har haft massor att tänka på.
Har kännt mig ganska matt, men nu vänder det.
Jag skrev på för VIA travel i tisdags, sa upp mig igår och idag så berättade jag för gruppen.
Jag kommer lämna mitt kära Amex.
Väldigt blandande känslor gör jag det.
Jag har aldrig sett mig lämna Amex, men det ska jag göra nu.
Har haft världens bästa chef bland annat.
Anna-Karin min ständiga vapendragare kommer jag sakna nåt oerhört. Vi har alltid så fantastiskt roligt och ja UNDERBAR människa.
Men nu är det mot nya utmaningar och nya kunder osv.
Börjar om 2 månader och jag har en jätte bra känsla med nya jobbet.
Patricia, Anna jobbar ju där. Sen har vi ju några till också som kommer liva upp stämningen.
Kommer bli jätte skoj!
Men där har ni den lilla grejen som jag har tänkt på i 2 veckor.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar