måndag 18 oktober 2010

Smygtitt

Nu har jag målat i 2 dagar...eller från kl 13 till 19 igår och från kl 19-21 idag.
Inte klar än...lackfärg...tar så himla tid...menmen hoppas det är värt det.
Före

Efter

Hyllor

Sen till mitt hemska projekt som jag kanske ångrar...
vet nämnligen inte om det kommer bli bra...

Fy för den här hyllan
Den gör att man tappar sugen för det är små detaljer och ännu mer små detaljer
Före
Plockat ut lite av hyllplanen innan jag kom på att jag kanske skulle ta ett kort =)


Inte målat innuti än för att jag har pillat med alla detaljer

Så vi får se hur det blir.
Byrån är nog klar...eller kanske en gång till, men hemska hyllan är det i allafall 3 eller 4 gånger inuti kvar på...phu!
Imorn är jag ledig. Har tagit målarledigt =)
Hade lite dagar som jag måste ta ut innan jag slutar så jag passade på imorn.






4 kommentarer:

  1. Det kommer bli jätte fint!
    Tack för en mysig helg kära vän...

    SvaraRadera
  2. Tack själv vännen!!!
    Nu är byrån helt klar så det är bara jäkla hyllan kvar nu...får se hur det blir
    kram

    SvaraRadera
  3. Å herregud haha mycket att måla men det kommer nog bli riktigt fint! Kul att göra om och fixa lite

    Du förresten.. den fjärde kommer vi nog ner en vecka :D Då kanske vi kunde ses?

    Ha det bäst kramar

    SvaraRadera
  4. Jepp jätte kul att måla faktiskt, men samtidigt skit jobbigt iaf med hyllan...men jag blev nog nöjd =)

    Träffas gärna runt den 4:e ska ju till falkeberg den helgen men får se om vi hinner ses .Kram

    SvaraRadera