tisdag 19 oktober 2010

Klar!

Nu är jag äntligen klar.
Byrån målade jag färdigt igår och innan jag la mig målade jag på lådorna en gång till så när jag gick upp imorse så var det torkade och klara så jag monterade ihop allt bara.
Så här fin vart den!


Sen har jag målat hyllan 2 gånger inuti idag.
Det tar sån tid att måla.
Var relativt roligt idag med hyllan. Gick bättre när jag bara hade en grej att måla i taget...kanske något att tänka på till nästa gång.
Det enda som är kvar är att jag ska måla hyllans fossingar en gång till.
Men jag är riktigt nöjd...fy va jag har kämpat med hyllan. Usch.
Aldrig mer måla om den där hyllan i alla fall.
Kommer ett kort när den står upp med grejer i också men den måste torka först innan jag ställer den upp..
Stolt!

3 kommentarer:

  1. Nice sis :) Kommer du hem nåt mer innan Majas kalas eller väntar du tills dess?

    SvaraRadera
  2. Har lite planerat här hemma...så jag tror att jag väntar till majas kalas. Jag har fått ledigt på måndagen så jag har en extra dag =)) wiii. Kanske kan ta barnen till dagis på morgonen.

    SvaraRadera
  3. Så himla bra det blev!!
    Du ska vara riktigt nöjd : )
    KRAM Jossan

    SvaraRadera