fredag 29 oktober 2010

Tänk så fel det kan bli på nattkröken

Tanke bad och hem ska folk rosa tids band? mix
Vad ville jag???
Vet vem jag skickade till, men har ingen aning om vad jag egentligen skulle skriva.
Såg messet på morgonen när jag hade fått ett mess av den jag skickat till, som var som ett levande frågetecken...haha
Då gick jag tillbaka och kollade skickade.
Skrattade högt när jag läste det och jag försökte klura ut vad jag kan ha skrivit men ingen susning haha.
Men så fel det kan bli med T9 på nattkröken =)
Lysande exempel på att det ska finnas alkolås på mobilen haha
P.S Detta var för några år sen och inte nyligen D.S

2 kommentarer:

  1. haha jag älskar det där sms:et för det går verkligen inte lista ut vad det var du ville. :D

    SvaraRadera
  2. Nej det är helt underbart tycker jag också hahaha. Skrattar lika mkt varje gång

    SvaraRadera