lördag 30 oktober 2010

Bombhot i Göteborg

Ja det stämmer.
Låter helt sjukt...kom ett pressmeddelande igår när vi fortfarande var på jobbet och då stod det att nordstan skulle vara målet typ.
Kul, där sitter vi i nordstan och tänker...jaha vi jobbar på ett amerikanskt företag och de kunde ju lika gärna smälla idag om de ville.
Bombhotet var riktat till på lördag...
Det blir lite konstigt lixom. Så overkligt.
Jag ska och träna idag och ska in i norstan och hämta min träningsväska.
Hade gärna sluppit om det inte varit så att jag haftmina träningsskor där.
Det är ju bara in och ut och sen klart.
Kommer tydligen vara mycket poliser i norstan idag. Uniformerade och civila, men smäller det så smäller det. Bara hoppas att dom hittar bomben om det skulle finnas någon.
Hade inte varit roligt att jobba i nordstan idag...jobbigt för dom som har butikerna...
Nej nu har jag ätit frukost och ska ladda för träningen.
Varför tar man inte detta på lite mer allvar...det händer inte mig syndromet tänker man fortfarande.
Dumt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar