lördag 9 oktober 2010

Härlig start på helgen

Vaknade 0545 av Maja som tyckte det var morgon. När hon frågade om det var mitt i natten eller morgon så sa jag så klart att det var mitt i natten och hoppades innerligt att hon skulle somna om, men men gick icke.
Grejade hemma hos syrran och bakade tårtbotten och det gick super.
Frukost sen ut och springa.
4,2 igen...får se om jag kan gå bättre imorn den här gången. Förra gången så var det inte så himla skoj...såg mer ut som en gammal tant som hade dåliga höfter.
Sen var det dags att fixa till tårtan och det blir aldrig som jag och syrran tänkt.
Inte heller den här gången.
Hade i lite grejer vi tyckte var bra och istället för cointreau eller hur det stavas tog vi lite citronsaft. Smakade smaskens...haha
Nu blir det till att äta och umgås lite med mamma och pappa och sen blir det dags för ett glas vi på stationsgatan med syrran.
Riktigt nice. Länge sen hon och jag gjorde nåt själva...förrutom och springa =)
Imorn blir det äntligen till THERESE!!
Min fina Therese.
Längesen jag såg henne nu och sist skulle vi träffas men det vart för tajt.
Ska bli urmysigt. Sen får jag träffa hennes barn också...dom har jag inte sett på 1,5 år.
Vi har bara setts själva det senaste. Underbart men det ska bli kul att se hennes sköna barn.
Nej nu ska jag vara lite husmor och hjälpa mamma i köket.
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar