onsdag 20 januari 2010

fel focus

Ibland så fokuserar man på fel saker.
TÄnkte på idag att jag har hur bra liv som helst.
Jag har världens mest underbara vänner. Visst jag har förlorat några på vägen hit, men jag har massa underbara och nära vänner omkring mig som kommer finnas där hela livet.
Jag har en jobb som jag bara älskar, och en familj som står mig väldigt nära trots att jag bor en bit bort.

Ibland tänker man och fukuserar på allt som vi inte har istället för saker som vi faktiskt har.
Kanske man ska tänka på när man känner sig nere eller vill att saker och ting ska vara annorlunda.

Puss

1 kommentar:

  1. Du har så rätt gumman. Det är lätt hänt att fokusera på sånt man inte har istället för att njuta av det man faktiskt har och som är fantastiska saker.

    Kram.

    SvaraRadera