söndag 31 januari 2010

Tapas kväll + incontro

Dålig uppdatering i veckan. Det ska det bli annat den här veckan.
Mycket roligt som händer, men kan inte berätta allt eftersom lite är hemligt :)
I fredags vi börjar där. Då var det dags för lite tapas på Manana igen. Underbar kväll.
Jossan kom från Falkengberg och tog en sleepover hos mig och kunde vara med.
Det var Jag, Sofie, Jossa, Patricia och Karin som var och käkade.
Karin hade blivit ännu tjockare och har en sån otroligt fin mage. Känns bara som det är en mage och inget annat, fastän hon tycker att hon gått upp lite varstans ;)

Raggardusch på toan

Väldigt god mat. Smakade väldigt mkt bättre än det såg ut här.

Svin kallt när vi gick ut från restaurangen vid 21.00. Jag hade så klart inte nån mössa med mig för det var inte ett dugg kallt på morgonen. Shi fick jag. Men vi var glada och mätta.

Jag och Pat.
Sedan stod vi i kön till Incontro i en halvtimme i kylan. Fötterna började så smått domna bort när vi äntligen fick komma in.
Det var verkligen packat med folk där inne. Vi satte oss i en trappa och babblade massa. Sen gick vi in i trängseln och hade jätte skoj. Sen var det dags att gå hem.
Jag och Patricia försökte hålla värmen med att köra nåt slags "aerobicpass" med sparkar fram, bak och åt sidan. Vi hade himla skoj tills bussen kom.
Syns kanske inte hur kul vi hade. Jossan verkar lite fryssen.
När vi kom hem så kikade vi på nyårskorten som Jossan hade med sig. Underbart. Ligger på Fejan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar