söndag 10 januari 2010

Gamla kort

Satt och tittade på massa gamla kort i albumen. Gud va roligt man haft.
Här kommer några stycken.
Säg till om ni inte vill vara med så tar jag bort er :)

Syrran och jag på skiathos
Samma här. Skiathos på en bar

Lovely Therese på min toa på dagny

Johanna, Linda och Kristin första året när jag flyttade till Alingsås

Lena, Jag och Therese

Jag och Lena i min lägenhet på dagny

Jag, Madde och Lena i Gävle tror jag att det var

Marcia och Madde på väg till Borlänge

David och jag på hans 25 års fest

Patricia och Anna när vi gick trac utbildningen och åkte till Helsingfors

Anna och Ann
Gud va roligt det är att titta på gamla kort.
Tog upp mina album upp från källarn och det var verkligen längesen jag kollade i dom kan jag säga.
Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar