onsdag 13 januari 2010

solsolsolsol

Älskar sol!
Det är blå himmel och 10 grader ute. Underbart!
Jag ska iof inte gå ut idag eftersom jag har mat med mig (hör och häpna) sen ska jag handla en födelsedagspresent till Casper.
Hm....har ingen koll vad jag ska köpa...menmen

Syrran föreslog lite pyssel grejer...inga mer BILAR haha

Vill ju att det ska vara roliga grejer för jag vill inte att han ska titta på det och lägga bort det.
Jobbigt när man bor en bit ifrån ;)

Snart lunch! Blir en pasta rätt jag gjorde igår.
kelda tomatsås, bacon, sockerärtor och lök. Vart riktigt smaskigt.
Har ju aldrig mat med mig nästan. Nyårslöftet borde varit att ta med sig mer mat =)

Nej nu ska jag pilla med lite bokningar igen.

kram

3 kommentarer:

  1. Men Maria, nog för att ni bor lite längre söderut än oss, men 20 grader, det tror jag inte på ;) Puss från syrran

    SvaraRadera
  2. Haha jag håller med din syster. Vad har ni för märkligt väder i Götet égentligen? :D

    SvaraRadera
  3. haha..ojojoj nej så klart inte 20 grader...slant på tagenterna...10 grader skulle det ju stått...jag ändrar =)

    SvaraRadera