torsdag 28 januari 2010

Sol

Nu är det sol, blå himmel och väldigt halt!!!
Igår snöade det, regnade det, snöade och töade. Allt på en gång och det var skit blött ute och idag frös allt vatten till is så jag är glad att man ramlade till jobbet.

Vad har jag gjort i veckan då.
Jag har inte gjort mkt. Fikat med vänner, plockat ihop efter helgen, slöat framför tv:n, suttit vid datorn, läst bok. Planerat lite olika grejer... imorn blir det tapas. Försökt och styrt upp till det för jag och Sofie har pratat om 2 olika dagar haha..
Sen kommer Jossan på fredag och stannar till Lördag och när hon åkt hem så ska jag hjälpa Patricia och flytta lite och söndag ska jag bara ha en lugn dag tror jag. Kan vara skönt och få vara helledig.
Jag har inte varit speciellt social i veckan måste jag säga. Inte kännt för att babbla massa i telefonen och så...mamma fick känna på det igår. Satt och surfade runt och babblade lite med vänner på msn. Orkade inte prata helt enkelt. Lite disträ så..haha
Är bara så trött och det har varit skönt att vara i min lilla bubbla den här veckan.

Nästa vecka blir lugnare. Har inte mycket planerat alls och det känns jätte skönt.

Idag ska vi ha year end...jag gillar ju dom här grejerna som sagt!
Nu får jag reda på hur det gick hela förra året. Har gått bra hittils trots ekonomisk kris och allt.
Är nog bara jag som gillar det här. Men det har gått ned i slutet av året som det alltid gör så vi får se hur jag klarade det.

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar