tisdag 12 januari 2010

Städning

Tisdag och städning?
Jag brukar alltid städa på helgen, men nu fick jag ett ryck och vad skönt det är när man får städryck =)
Gick rätt fort med.

Nu blir det snart sängen och läsa lite bok. Får se om jag kan komma i rätt tid till jobbet imorn.
Nu i 2 dagar har jag gått till jobbet 30 min innan jag börjat. Helt ofrivilligt eftersom jag är snuskigt trött på morgonen.
Fortfarande sjukt mycket på jobbet. Tror jag tog 35 samtal idag. Men det är skoj. Har haft en sån gillar och svara i telefon dag =)

En vecka imorn till Pat kommer hem. Kommer bli skoj.

Imorn kanske det blir bio...vi får se.
Torsdag ska vi hem till min team leader.
Fredag bär det av hemåt till Borlänge igen, men den här gången har jag inte alls så mycket tid som jag haft nu på slutet...kommer nog kännas konstigt.
Fredag kväll blir det hockey.
Lördag blir det kalas för Casper som fyller 3 år..oj just det present måste inköpas.
Söndag blir det lugnt och skönt...eller högt och lågt eftersom det blir dagen hos syrran.
Måndag morgon tillbaka till Göteborg.
Måndag eftermiddag blir det antagligen fika med Anna. Kommer bli jätte skoj!! sen se hur stor hon har blivit...Undra vilken vecka hon är i nu, men det måste nog vara typ 27 kanske.
Tisdag lugnt.
Onsdag kommer pat hem
Torsdag kommer Borlänge tjejerna hit :D. Gissa om vi kommer ha skoj.
Fredag blir det kick off på jobbet och sen blir det aw med ble tjejerna, pat också kanske.
Lördag blir det Patricia dag
Söndag pusta ut =)

Jajamen där du mitt schema. Bara att planera in nåt på lediga tiden.

Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar