söndag 31 januari 2010

Söndag och nu städa....

Hem till Favvo Patricia och kika hur det var i hennes lägenhet när hon fått in alla grejer. Även om grejerna var i kartonger och lite överallt =)
Åh kände samma känsla idag att jag vill flytta och inreda en ny lägenhet och packa upp grejerna och sova första natten i en ny lägenhet...
Mamma och pappa är nog glad att det inte är fallet.
Min tid kommer när jag flyttar ifrån den här lägenheten. Hoppas ju inte att jag ska bo här i hela mitt liv..haha

Dags för mat när jag snorade och hostade alldeles för mkt. Jag är lite allergisk mot katter och började nysa direkt jag kom in i hennes lägenhet, trots att inte katterna är där nu, men det är väl lite katthår lite överrallt ändå.

Väldigt fina fönster!!! Stora fönsterbrädor. Me like!

Köket
Jag vet inte vad jag tycker riktigt om den röd/guldiga men jag tror man vänjer sig. Det är ju lite coolt.
Nej nu måste jag städa lite. Dags för det.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar