tisdag 7 september 2010

Dublin på Lördag

Vi har så sjukt mkt på jobbet så man orkar inte göra så mycket när man kommer hem.
Igår städade jag och det var en "kraftansträngning" haha
Det är helt galet på jobbet och sen ska jag förbereda kurs på torsdag...kommer ha lite dåligt samvete menmen.
Lördag kl 0630 så lyfter vårt flyg till Dublin...eller vi ska mellanlanda först.
Åker med SAS så det blir via Köpenhamn.
Vi ska på en jobb/privat resa. Ska bli skoj.
Kommer inte ihåg vad det var vi skulle bo någonstans, men Jurys inn kanske...har inte hunnit sätta mig in i så mycket än. Jag hänger på bara =)
Vet att vi kommer åka på en annorlunda sightseeing tur.
Viking splash boat tror jag det heter. Här kommer lite bilder på turen.


Först på land och sen i vattnet.
Kommer bli skoj.
Jag ska bo med roliga Anna-Karin som vanligt så det kommer bli riktigt roligt.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar