fredag 10 september 2010

Packa till dublin???

Ja nej men samma sak som alltid men lite värre den här gången.
Klockan är nu 2220 och jag kom hem för 10 minuter sen efter några glas vin på Incontro. Jag sa till Patricia att ett glas vin kan jag ta men inget mer för jag ska ju faktiskt hem och packa och sova. Men ett glas blev 2 glas och sen träffade vi på en kompis kompis till patricia så vi stod och snackade med dom. Patricias kompis kompis han hade kört rosa bussarna någon gång och hans kompis hade åkt med. Jopp givet samtalsämne för kvällen =)
Jag hängde givetvis på med mina egna udda samtalsämnen haha
Men super kul kväll verkligen.
Nu sitter jag här i soffan och funderar....ska jag börja packa och va sjutton ska jag ha med mig.
Ska jag packa som handbagage eller ska jag checka in.
Passet är framlagt iaf men jag måste växla pengar imorn=)
Sen till det jobbigaste...sminket...låter jag det sitta, jag ska ju ändå upp 0415...
Nej får nog bli handbagage och tvätta bort sminket.
Då känner man sig lite fräsh iaf...
Stor kram så hörs vi när jag kommer hem från Dublin
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar