onsdag 15 september 2010

Jag är hemma =)

Hej,

Glömt bort bloggen har jag märkt.
Jag kom hem från Dublin i Söndags vid 2350 och sen till jobbet i måndags.
Var en kaotisk dag eftersom det var fel på vår telefonväxel. När jag kom hem så satte jag mig bara i soffan tills jag förflyttade mig till sängen. Jobbade först över i 1,5 timme.

Telefonerna ordnades i tisdags men det var fortfarande sjukt mkt att göra.
Efter jobbet var jag på bio och såg "going the distance" var en väldigt söt kärleksfilm. Riktig tjejfilm. Det hände inte så mycket i filmen. Något långtråkig men ändå bra...hur det nu går ihop.
Sen när jag kom hem så kikade jag lite på datorn och tv:n och sen sängen.

Idag. Fortfarande lika mkt på jobbet!!!
Idag blir det tvättid efter jobbet om jag hinner med den.

Torsdag kommer Maria från Borlänge och ska bo en natt hos mig innan hon åker till Anette och är där i helgen. Ska bli jätte mysigt! Ska nog ut och käka nåt och snicksnacka lite.

Fredag blir det en sen sommarfest med jobbet. Är typ 40 person som kommer gå bara så lite dålig uppslutning, menmen. Kommer bli skoj.

Lördag - inget planerat ... än
Söndag - inget planerat ... än

Kanske ska ta det lite lugnt i helgen efter Dublin och allt.

Dublin var för övrigt underbart. Hade inte några förväntningar alls och jag kände väl typ att "jag dricker inte öl eller Whiskey hur kul kan det bli"
Men underbart ställe. Skön stämmning inne i stan, på pubben och otroligt vänliga!
Blir kanske lite kort därifrån i kväll.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar