onsdag 29 september 2010

Wall street filmen

Hej,
Har kommit hem från vårt kundevent som var att se filmen Wall street.
Tyckte filmen var så där faktiskt, men ett jätte lyckat event och jag hängde med 3 resebeställare som jag har jätte mycket kontakt med. De var bara för underbara.
Johanna, Mia och Susanne.
Jätte härlig kväll faktiskt.
Kursen som jag hade idag gick faktiskt bra.
Jag klarade momentet grafiska sidan bäst tror jag. Gick väldigt bra. Det var det som jag var mest nervös för.
Skrev lite fel någon gång när jag skulle skriva in kommandot för jag hade lagt papperet lite fel och fick halvpanik...men jag fixade det =)
Fick bra betyg från dom som var med också vilket är positivt.
Imorn är det dags för Lufthansas oktoberfest.
Inte så laddad än men det kommer nog imorn.
Vet inte vad jag ska ha på mig men det får bli morgondagens problem.
Nu är det dags för sängen.
Kramkram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar