tisdag 28 september 2010

Imorn kurs

Imorn är det kurs time.
Imorn ska jag hålla min första kurs på telefon för andra kollegor än de på kontoret.
Jobbigt att göra det på telefonen och tänk om jag inte kan svara på frågorna.
Jag är lite dålig på time of arrival och time of departure, menmen hoppas det blir bra.
Jag gjorde ju ett genrep i måndags och det gick över förväntan.
Svamlade bort mig några gånger, men det gick fint.
Måste tänka på att när jag skriver kommandon och visar alternativ att jag tar det lugnt.
Vi får se hur det går. Jag har en kurs nu den här veckan och en nästa vecka.
Good luck to me!
Jag har börjat prata med mina vänner ang nyår också.
Kände att det är lika bra att börja dra i lite trådar så att inte alla är uppbokade när man frågar.
hehe. Johanna tyckte att jag nästan blivit värre än henne när jag börjar planera 3 månader i förväg..haha
Men men
Nu ska jag ta en dusch. Var på Zumba innan. Svin kul idag. Skit bra instruktör.
Måste köpa nya skor bara.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar