fredag 17 september 2010

Jobbig dag igår

Det var en rätt jobbig eftermiddag /kväll igår.
Känslorna svälmade över kan man säga.
När jag inte fick tag på min syster igår så tänkte jag att hon är jätte ledsen nu, men när jag fick prata med henne vart jag lugn. Jag har nästan aldrig hört henne så lugn som igår. Pratade igenom vad hon vart med om och hur Maja mådde osv.
Frågde min syster om hon ville att jag skulle åka hem men det sa hon att jag inte behövde göra. Inte för hennes skulle och inte för Majas skull. Sen sa hon självklart att jag fick komma om jag kände att jag ville.
Jag har bestämt mig för att inte åka hem, jag kan ju inte göra något ändå. Men känner verkligen bara för att bo närmare vid ett sånt här tillfälle.
Min starka fina syster!
Dom kommer ju till mig om 2 veckor för hoppningsvis. Längtar så in i bänken!
Fredrik och Casper skulle komma förbi sjukhuset idag.
Pappa åkte förbi med kläder och grejer till syrran igår kväll och då sa syrran och pappa att Maja var lite lik mig när jag låg inne på sjukhus när jag var lika gammal som Maja.
När man låg där i sin sjukhusrock och sov.
Ska snart smsa min syster och kolla läget idag.
Maja har ju den vård hon behöver och hon kommer ju fixa detta, min lilla stjärna.
Ikväll blir det en liten försenad sommarfest med jobbet. Ska bli skoj. Skönt att få bort lite tankar ur huvudet.
Kramar
Stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar