torsdag 9 september 2010

Tjejer och ego kort

Hur kommer det sig att alltid tjejer tar ego kort.
Självporträtt.
Jag satt hemma nu en sväng och kikade på tv, kände mig glad och lycklig och tänkte att jag tar några kort till bloggen.
Sen gick det över styr...
Jag tog nog närmare 20 kort tror jag och 3 fick vara kvar till slut granskningen

Alla var i färg men gjordes svartvita

Ibland behöver man en ego boost!
Idag var det verkligen bad hairday, men så lockade jag till det så gick det bra att gå till jobbet idag också.
Men när jag la upp bilderna här så började jag fundera.
Alla tjejer som jag känner knäpper självporträtt/ego kort. Gör killar det också?
Vet kanske nån som gör det men är det en grej killar gör också?
Hmmm...svårt att tänka mig det men varför inte lixom.
Dom måste väl också kunna få en egoboost...
En helt vanlig fundering, en helt vanlig torsdagskväll
Stor kram till er!

1 kommentar:

  1. haha du är underbar. Ego-kort is da shit. ;)
    Men killar som sagt, känns inte som de gör så.

    SvaraRadera