söndag 19 september 2010

Tråkig blogg...

Vet att inte det är så roliga saker att läsa nu, men det enda som finns i mina tankar nästan är syrran och Maja.
Jag vaknar mitt i natten och hoppas att syrran och Maja fått sova.
Vaknar på morgonen och kan knappt hålla mig att ringa för jag vill höra om de hört något nytt.
Ringer någon och precis när man lägger på så känner man maktlösheten igen.
Om man hört något bra så griper man tag i det lilla halmstråt som man fått och hoppas att det ska bli tjockare.
Det finns alltid i bakhuvudet hela dagen.
Vill ringa 20 gånger per dag men jag håller mig.
Det är en berg och dalbana av känslor hela dagen.
I stort sätt hela dagen känns det bra, men sen kommer vågen av maktlöshet, hopp, rädsla igen.

2 kommentarer:

  1. Ni finns i mina tankar, hoppas att lilla tjejen blir bättre snart. Man får många tankar när man har en egen flicka i samma ålder. Ta hand om dig.
    Kram/ Malin B

    SvaraRadera
  2. Åh tack Malin.
    Det verkar nog nu som att det vänder. Varit piggare idag. Vi får hoppas hoppas hoppas att det håller i sig nu.
    Tack för omtanken.
    kram

    SvaraRadera