fredag 3 september 2010

Tomorrow....

Imorn är det dags för KRÄFTSKIVA!
Kommer bli fantastiskt roligt.
Alltid lika roligt med Johannas skiva.
Vi blir inte lika många som de andra åren men mysigt kommer det bli.
Johanna har gjort sång häften och antar att det blir hattar med =)
Jag har köpt havskräftor, räkor och het aioli. Kommer bli smarrens.
Roliga var att på jobbet för typ 2 år sen så satt vi i fika rummet och jag pratade med några arbetskamrater...jag sa att jag skulle gå till ica och köpa kräftor. De sa i munnen på varann att jag inte kunde köpa röda paket kräftor. De smakar ingenting osv...
Här köper vi havskräftor sa dom hahaha.
Så nu...ligger havisarna i kylen och bara väntar på att det ska bli skiva.
Tack Johanna för att du fixar!!!
Puss

1 kommentar:

  1. Varsågod, det är så lite så. :) I love att fixa kräftskiva/fest, du vet.

    SvaraRadera