torsdag 13 maj 2010

Det drar ihop sig till bröllop

Nu är det typ 1,5 dag kvar tills Johanna och Michael ska gifta sig. Sjukt kul!

Idag har jag och Martin fixat med det sista inför bröllopet. Allt flyter på enligt planerna och nu har vi också koll på hur vi ska få allas uppmärksamhet. Var inte riktigt som jag förväntade mig men kommer bli skoj.

Vi har vikt klart pappret som är i festhäftet och sen har vi knytit ihop det och nu ska det till Johanna och Michael och jag hoppas de låter bli att titta innan de kommer och sätter sig till bords på lördag.

Jag tror minsann att jag börja känna av nerverna. Jag har varit lugn ända tills nu men nu jädrans tror jag att det är dags för dom att komma fram =) illa. Jag trodde jag skulle stå där och inte vara nervös...haha eller inte

Imorn blir det att packa ned alla 3 klänningarna som jag ska ha med mig. Jag tar med mig alla så jag inte missar nån ifall jag skulle ångra mig. Imorn så sover jag hos en kompis och sen lördag vid 11 då tar vi in på hotellet. Tror att dom har renoverat lite, men inte säker...ska bli skoj att se. Mindre skoj är att gå en visning av hotellet på söndag...kommer nog inte vara piggast, eller så är jag det eftersom det är vi som håller i allt och kommer ta det lugnt.

Får se om jag tar på mig alla klänningar imorn och visar er och sen får vi se vilken det blir.

Nej Maria nu är det dags för sängen. Att jag alltid är så seg i säng. Oj ja ser nu att jag inte har bäddat klart sängen heller...hatar sånt när man bara vill krypa ned. Men nytvättade kuddar har jag =)

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar