tisdag 4 maj 2010

Kurs i sthlm

Nu sitter jag på kursen i sthlm. Eller den har inte börjat än.
Jag håller på att lära mig all kunskap man kan få in om utlandståg på 2 dagar.
Tycker faktiskt att det är rätt skoj också. Det har jag aldrig tyckt innan.

Igår var jag jätte trött, lite ont i huvudet för jag hade nog druckit för lite och hjärnan hade ju jobbat på högvarv.
Har varit rätt stressad på slutet. Vet inte varför men det är väl en kombination av en massa grejer antar jag.
Tycker att jag har varit ute och flängt rätt mkt nu också och det tar inte slut än...jag ska till Helsingborg med Jossans kompisar nu i helgen. Vi kommer vara 10 tjejer som ska ut och göra Helsingborg och sen även åka över till Helsingör. Har aldrig varit där så det ska bli super kul, men nu på slutet så känns det som jag packat upp väskan och sen packat igen=).
Nästa vecka är det full fart med. Torsdag till Söndag.
Torsdag blir det in till Alingsås och träffa Martin och planera det sista inför bröllopet och sen kanske Johannaq behöver hjälp med nåt.
Fredagen ska jag hjälpa Johanna med diverse och sen ska vi fira Johanna och även fira Linda som fyllt år med ett glas vin på ett fik i Alingsås. Johanna kan nog behöva ett för att stilla nerverna före the big day.

Fatta Johanna ska gifta sig. Fattar inte det riktigt. Jag och Martin ska hålla i kvällen och det fattar jag inte heller.
Måste sluta
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar