torsdag 27 maj 2010

Jobb Jobb Jobb

Jobb Jobb Jobb
Varför kan man aldrig få en normal vecka. Den här veckan är det dags för pilot strejk.
Menmen bara att jobba på. Känns som jag jobbat över mkt den här veckan men det kanske är 3 timmar eller nåt.
I helgen är jag rätt busy men bara med roliga grejer.
Det börjar med imorn med sex and the city 2. Kommer bli så otroligt skoj! Har verkligen längtat hur länge som helst så det känns som jag kommer bli besviken, men äh nej det kommer jag nog inte bli. Gillar ju verkligen serien!!!
Sen efter filmen ska vi och dricka drinkar...självklart cosmopolitan =)
Får mig att tänka mig tillbaka till Los Angeles när vi var där med jobbet på pacesetter resan. Var mycket cosmopolitans den resan.

Detta var första kvällen!
Lördag så ska jag och Katrin hem till Johanna och sjunga singstar och kolla på schlagerfestivalen. Sen ska vi kolla på massa kort sen bröllopet. Hon har ju fått typ 700 stycken så det kommer ju också ta en stund, men ack så roligt!
Söndag så blir det ev en bio till, men det visar sig.
Just det på Lördag blir det först tvättning. Har endel tvätt nu eftersom jag missade min tid förra veckan. Trodde jag hade tvättid på söndagen men tydligen var det på lördag kväll som jag hade det.
Nej nu blir det dusch och sen ska jag kolla vad jag ska ha på mig för klänning imorn. Blir lite uppklätt på vanligt vis =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar