lördag 29 maj 2010

Sjukt skottdrama inatt

När jag slog upp tidningen imorse så hade det tydligen varit skottdrama inne på ett uteställe här Götet.
Nivå var den en som blivit mördad. Han var känd hos polisen men det kunde ju varit massa andra som kunde blivit skadade. Gud va läskigt.

Nu håller jag på att tvätta min gigantiska tvätt hög och ska snart ned igen för att lägga in ny tvätt. Missade förra veckans tid, sen har jag mkt lakan att tvätta. Tänkte även slänga i täcket och hoppas att det torkar innan kvällen =)

Ikväll ska jag nog in till Alingås. Ska kika på kort från Johannas bröllop och sen blir det nåt glas på mangiamo eller vad stället heter. Ska bli skoj.

Älskade sex and the city. Fattar inte varför alla klagar på filmen. Visst det hände mer i den andra filmen men vi satt och garvade rätt bra...haha

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar