fredag 7 maj 2010

Lugnt och skönt

Hej,
Ursäkta att jag inte skrivit.
Jag har tagit några lata dagar, eller ta igen mig dagar.
Har varit mkt här på slutet både på jobbet och hemma, eller vad jag nu befann mig.
Känns som jag bott i en väska nu senaste dagarna. Hinner bara packa upp och sen packa igen och dra iväg. Det är ju roliga grejer jag varit med om men samtidigt.
Samtidigt så har jag fixat med lite grejer till Johannas bröllop.
Allt blev jätte bra förrutom en grej. Men allt funkar med tipex =)

Nu ska jag och Martin (toastmastern) prata ihop oss på torsdag och fixa med det sista. Vem som ska säga vad, kolla så programmet håller osv, men det kommer bli bra.

Jag har lite panik över att jag tycker att klänningen är lite mörk, men det får funka i värsta fall, men jag skulle helst vilja ha en annan, men ska kolla en på åhlens och sen förbi några affärer till så får vi se =)

I eftermiddag åker jag till Falkenberg och jag och Jossan kanske tar ett glas vin någonstans och sen somnar tidigt. Imorgon vid halv 9 tror jag att det var så åker 12 tjejer till Helsingborg. Vi ska bo på hotell, över till Helsingör och middag på kvällen. Tillbaka till Göteborg på söndag.
Sen blir det tvätta!!! Jag har inte tvättat sen Tokyo så nu är det dags...haha

Oj ja korten från de sista dagarna också. Det får jag ta sen nån dag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar