fredag 14 maj 2010

Michaels inlägg

http://brollop2010.blogspot.com/

Kolla in deras bröllopsblogg.

Jag har aldrig varit så blödig som jag är nu.
Kommer jag klara kvällen som TM utan att gråta...nej kanske inte.
Kommer det bli en dag även jag är stolt över - alldeles säkert. Att vi faktiskt fixade det.
Hoppas jag inte kommer vara allt för självkritisk och faktiskt njuta också och inte se saker bara dra över tiden, för mkt/lite väntan, för mkt/lite tal, rörigt,tråkigt.

Detta är mina saker som jag är rädd för. Tänk om J och M inte tycker att vårt upplägg är bra.
Nu tror jag att dom tycker det. Vi har testat på en person och frågat vad han tyckte och han tyckte att det var en bra idé.

Jag ska försöka knäppa jätte många kort så ska ni få se och följa med hela dagen.
Känner att jag fått ny energi och kraft som jag inte kännt på ett tag. Så skönt. trodde nästan den var borta =)

Vädret!
Det kommer att bli uppehåll iaf när vi ska till kyrkan. Regnet ska börja kl 16 så kanske inte riskastning...

Igår när jag var hos J och M och skulle hämta bröllops festhäftet så frågade jag bara. Kan jag inte bara få se tyget in real life...en sneak peak. Johanna hoppade iväg och jag efter som 2 små 10 åringar som skulle få åka till godisaffären eller nåt.
Jag ryste till, inga tårar om jag minns rätt (vilket är en väldigt konstigt) sen visade hon tyget och sen sa hon men du ska få se pärlorna så såg jag pärlorna och jag var ju nöjd med vad jag fått se.
Sen sa hon och här är...jajamen jag har typ sett hela klänningen. Hon kunde nog inte hålla sig.
Men min mun är stängd, men jag kommer bara säga en sak. Hon kommer bli så otroligt fin vår Johanna.

Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar