lördag 29 maj 2010

Kort sen igår

Luchdejt med Anna och lille Ville.
Han sov så gott medans jag och Anna kunde sitta och babbla i fred.
Sen väckte Anna honom till min glädje så fick han lite mat och sen fick han komma till tant Maria. Lille mys Ville. Sötisen.

Jag längtade tills kvällen hela dagen =)
Sex and the city 2..vet att jag är lite galen.
Johanna kom förbi mitt jobb och vi fräshade till oss lite innan vi gick ned på Scandic opalen för en liten fördrink.
Snygga tjejer på väg.

Det blev lite bubbel och en snabb cosmopolitan så klart.

Alla tyckte filmen var bra. Sofie tyckte väl att den var ok. Vi var glada och sen tog vi oss ett glas bubbel på opalen efter bion och snackade lite.
Mkt bröllops snack var det för Johanna har ju precis gift sig och Lidija (vet inte riktigt stavningen) ska gifta sig om 2 månader och Sofie ska var TM på ett bröllop i sommar.

Anna var helt till sig får hon såg den här killen. Det är han som sitter bredvid han i rött.
Ser ni vilken det är?
Jajamen det är han. Han som är med i Mc Donaldsreklamen som gör så här.

Typ jag ser dig till en kille som spelar innebandy med en massa kompisar. Längesen jag såg det nu. Men det är nåt med att Mc donalds kan vara nyttigt också typ en hemlis eller nåt.
Jaja thats it.
Nu ska jag snart och hämta mer tvätt. Så jäkla skönt. 3 maskiner till och sen är det klart!
Då har jag tvättat 9 maskiner...!!!
Massa lakan, filtar, dukar, kläder osv. Intressant va!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar