onsdag 26 maj 2010

Snart sex and the city premiär

Snart är det dags för sex and the city premiär!!! Den har tydligen inte fått några bra recentioner, men skit samma. Jag kommer säkert älska den ändå =)
Jag har ju väntat på den i 2 år ;)

Idag har jag jobbat över 1,5 timme. Sjukt mkt nu...eller det har det ju varit så himla länge, men nu har vi fått en person i vår grupp så ska nog det bli lite bättre. Sen är det 1 månad kvar tills jag ska vara i min vanliga grupp. Känns skönt att komma tillbaka till det man känner igen och kan.
Satt blandat idag på min nya och mina gamla grupp så huvudet var nog bara en enda röra, men vad gör man =)

Borde äta nåt och jag vet inte vad riktigt. Inte sugen på nåt.
Tråkigt inlägg men det händer inte så mkt heller.

Väntar på att Johanna ska uppdatera hennes sida med kort som hon fått av fotografen. Åhhhh gissa om jag är nyfiken.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar