tisdag 18 maj 2010

svårt att koppla av

Jag har så svårt för att koppla av. Är väldigt rastlös men har tvingat mig själv att kika på ett avsnitt av gossip girl.
Känner mig lite ensam...vet inte varför... Jag har ju varit med folk hela helgen, och är med folk på jobbet. Kanske är det allt med Johannas bröllop som har satt sig på tankarna.
Kommet jag gifta mig, kommer jag få nån kille? Kommer jag bli kär igen...just nu känns det ju inte så....största frågan är nog "va sjutton träffar jag nån"

Är nog det att jag är sugen på semester nu också.
Grekland känns jätte skönt just nu.

Jag och Pat har typ klart vår rutt i den grekiska ö världen.
Santorini, Naxos...sen lite tveksamt om vi ska till Ios, Paros eller amorgos. Sista stoppet blir Mykonos.

Vi har ordnat rum i Rom också. Bokade idag. 70 eur per natt sen blir det ju delat på 2 så det är ju ok. Quirinale...gammalt hotell och inte något jag egentligen skulle bo på men det är ju lite kul att bo på hotell med lite olika stilar kanske...detta är lite kungastil på det.
Lismarie min team leader har bott där och hon sa att det var ett bra hotell och god frukost...så det blir nog bra.

Sen blir det lugnt med resandet lite...måste samla ihop lite pengar också=)

Nu ska jag nog faktiskt ta ett bad och kanske lösa lite sudoku så jag kan koppla bort tankarna lite.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar