måndag 17 maj 2010

Lipsill

Hur kommer det sig att jag är sån lipsill när det kommer till bröllop. Speciellt Johannas.
Jag klarade mig på syrrans, ja förrutom när jag höll tal då...men det har jag lagt bakom mig =).
Johanna hade skrivit bara ett litet inlägg på bloggen och det var allt det behövdes för att jag skulle få tårar i ögonen. Kände bara nej men snälla...har jag inte fällt tillräckligt mycket tårar???

Är jag instabil eller bara lycklig...haha
Jag tror på lycklig.

2 helt skilda bröllop var det. Det är väldigt speciellt att ens syster gifter sig och sen är det speciellt när ens kompis gifter sig, men 2 olika speciellt. Inte någon mer eller mindre viktig. Båda så underbara.

Berättade för en kompis att jag är svag för tvärflöjt, hon bara "va". Men det kanske är så om man spelat något när man är yngre så kanske det blir mer speciellt. Om det är bröllop eller begravning eller vad det nu kan vara i kyrkan så kommer det ofta tårar när nån spelar eller så ryser jag i hela kroppen.

Nej nu ska jag prata lite med KrisKross.haha Det är kristin det.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar