tisdag 11 maj 2010

Tiden springer iväg

Hej,
Oj va tiden går snabbt nu, men det är skoj!

Athen och Grekland närmar sig med stormsteg. Jag och Patricia har ingen koll på nåt mer än att vi kommer ned till Aten. Ska boka någonstans att bo, men det har vi inte gjort än.

Bröllopet som jag skrivit massa om är på lördag och jepp typ allt är fixat nu.
Ska lägga i vårt lösblad + knyta ihop alla program på torsdag.
Fredag ska jag åka till Alingsås och hjälpa Johanna lite med lite förberedelser kanske och sen ska vi tjejer träffas och tjöta lite och ta ett glas vin. Ska fira Johanna och Linda som fyllt/fyller år.
Ska bli så skoj.

Sen på Lördag är det ba babambambam...babambambam...eller hur jag ska skriva för ni ska förstå att det är en bröllopsmarch =)
Kommer vara sjukt nervös!!! Har hört från säkra källor att Martin min toastmaster kollega har blivit lite nervös med. INTE bra! Min stöttepelare.
Jag kommer ju vara lite skakis för jag kommer nog gråta i kyrkan osv...menmen jag har förvarnat han att jag kanske kommer gråta.

Tal...ja kanske inte blir några Johanna =)

Jaha nu hade tydligen samtalet med Avis brytits...haha här sitter jag och väntar =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar