torsdag 22 juli 2010

2 dagar kvar

Hej,

Nu är det bara 2 dagar kvar till semestern. UNDERBART! Längtar så klart!
Ska träffa Sofie om en timme och luncha och sen ska jag ev träffa en gammal klasskompis på kvällen.

På söndag ska jag och Kattis och titta på en lägenhet. Ett etta vid Stampen får se om det kan vara något att ha.
Tycker min lägenhet är lite nedgången i köket och badrummet och de kommer ju inte göra något åt lägenheten så helst vill jag byta om den andra är fräshare, men kommer nog tycka att den är för liten. Om den är för liten så får Kattis ta den =)
Min lägenhet är ju fin, det är ju inte det och jag trivs ju jätte bra...kanske väger upp istället för att ha en lägenhet på 37 kvm. De 9 kvadraterna som är skillnad kanske känns rätt mkt eftersom jag får undan sängen bland annat. Ja det visar sig.

Fredagen ska jag inte göra så mkt på.
Lördag kväll kommer Katrin och vi ska dricka lite Rosé och sen ska vi ev ut en stund. Singstar kväll iaf! Blir nog inte ute så länge för vi ska upp och titta på lägenhet och sen kommer mamma och pappa på eftermiddagen/kvällen.
Yippi!!!

Måndag ullared antagligen, Tisdag hem till Borlänge
Sen blir det Borlänge en vecka kanske och sen tillbaka till GBG.

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar