onsdag 14 juli 2010

Miss U

Har precis avslutat ett 1 timme och 40 minuter långt samtal med bästaste Kristin.
När vi slutat prata i telefonen så tar msn över så pratar vi där med haha.
När vi babblar i telefon så börjar alltid med lite prata av sig snack, sen blir det mest oseriöst snack och sen blir det dags för titta på tv, youtube, facebook snack.
Finns inte nån jag pratar med som med Kristin. Vi kan sitta typ tysta i telefon vissa gånger och titta på tv och snacka emellan. Förr i tiden så kunde vi prata i telefon och duscha samtidigt =).
Älskar dig vännen!!!
Lägger in en bild på oss tjejer...jag vill ha er hos mig NU så kom hit =)
Åh nu saknar jag er jätte mycket, men på söndag så träffas vi...men Lindis får vi vänta lite på... blir v 31.

Stor Kram.

1 kommentar:

  1. :))) Skickar en stor puff med "tyckaom" till dig min underbara iafia..

    SvaraRadera