onsdag 14 juli 2010

Solen skiner

Nu skiner solen igen efter 2 dagar molnigt och lite halvregn. Underbart.

Känner mig lite piggare nu idag än vad jag gjort de sista dagarna. Kanske för att jag åkt direkt från jobbet och hem varje dag och bara fått varit jag.
Jag har ett stort behov att emellanåt få vara själv. Egentid!!! Undra hur det blir när jag får barn sen...haha
Sitter mest i soffan och bara slappar. Kikar på datorn, läser, fixar och grejer och sover gott =)
Igår fick jag ett ryck vid typ halv 10 och började fixa med tvätten, sen diska och fixa hemma...på med dukar, på med soffklädsel och ja ni hör.

Vad händer annars i livet då? Inte mkt. Rätt lugnt och skönt. Snart nalkas semester och det ska bli underbart. Så som jag gjort med semester iår är verkligen optimalt. En vecka i juni och sen i slutet av juli har man semester igen. För mig så funkar det skit bra. Då får man mer energi för hoppningsvis!
Jag vill göra samma grej som förra året, alltså åka utomlands i juni så får man lite sommar ifall sommarn blir kass här hemma, men jag ska faktiskt hör och häpna ta det lugnt med resor nästa år. Blir bara en långresa...i augusti...om jag kan stå emot frestelsen för resterande resor.

Åh va jag längtar till att få lite Kärlek!!! Vill få samma känsla som jag hade med Andrée där i början. Man längtar till att få se personen och dagarna går på tok för långsamt och man vill bara att det ska bli eftermiddag så man kan ses.
Gillar den pirrande känslan när man springer hemma och snart ska iväg och när man väl ska till den personen så är till och med 5 minuter för lång tid och man går bara och ler när man är på väg till sin dejt/älskling.
Gillar den känslan. Kommer den komma igen? Kommer kärleken att hålla?
Känns som det är dags, men det kommer aldrig.
Jaja nån gång lär den väl komma för jag är ändå en trevlig prick =)

Nej nu ska jag pilla med en bokning till Australien och lite rundresa i asien får se om jag kan få till något bra pris. Är så jädrans fullt på flygen hem från Asien...
Kramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar