fredag 30 juli 2010

Bilder sen Gekås, Gbg, Borlänge

Hej,
Här kommer lite uppdatering vad jag har gjort nu i några dagar.
Vi började med Ullared och Gekås
Inte så lång kö...

Folk ville verkligen in =)

Jag och mamma i kön. Pappa höll på att leta parkeringsplats, det var väl inte det lättaste kanske

Jag och pappa provade hattar. Pappa köpte sin =)

På kvällen när vi kom hem...vi tog en sväng till IKEA också på vägen hem och efter vi hade satt ihop lite grejer så tog jag och pappa oss ned till liseberg och tittade på Lotta på liseberg.
Lill-Babs
Jo vars rätt mkt folk här med...pappas frilla närmast haha
Hemma i Borlänge och var barnvakt åt syskonbarnen
Red på hästen när vi var och kikade på skor
Vi köpte också splash it till barnen och de använde dessa till lite allt möjligt


Syrgasmask???
När syrran och fredrik kommit hem så åke jag, mamma och pappa ut till husvagnen
Mysss i husvagnen. Jag la mig platt på mage och läste en bok och sen vart jag trött och tog en liten lur på 50 minuter. Det är semester det.
Nu ska jag tillbaka till min bok. Sitter här i mjukisar och uppsatthår och smink kvar sen igår. Underbart att ha semester.
Snart kommer syrran hit och vi ska vara gamla Georgson gänget här idag. Säkert ett glas vin och kortspel. Jag hoppas på plump för det fick jag inte spela förra året =)
Kramar













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar