fredag 23 juli 2010

My eyes

Tjenna.
Underbar dag idag.
Har inte fått in det sista visumet men nu är det inte upp till mig känner jag..varför...jo för nu har jag semester. Hoppas allt är klart tills jag kommer in igen =)
Träffade Maria från Borlänge en sväng 3 vänner till henne. De skulle på Pink som pelar i stan idag. Jag fick gå igenom halva folkmassan vid ullevi innan jag kom till deras gräsplätt =)
Efter jag träffat dom så ringer Johanna och då är hon och Michael i stan. Så jag gick mot hela folkmassan till stan...alla skulle ju åt det håller jag kom ifrån dvs ullevi. Shit va folk och åhhh va trött jag var på alla. Det har ju varit hur mkt folk i stan som helst iom gothia cup också. När jag väl kom fram så satte vi oss och snick snackade ett tag och sen tog jag bussen hem, köpte mat från Plaka och nu gottar mig lite i godis. Står lite rosé i hallen och väntar på att bli öppnat, men jag får nog vänta tills imorn...inte så där jätte sugen nu faktiskt.
Tog kort på ina ögon. Det ögat som trillskas just nu ser rätt bra ut.
Känns värre än det ser ut iaf så det är bra.

Jepp jag ser ut som världens tråkigaste person =)

Nu syns det knappt.

Blir nog en hyffsat tidig kväll och sovmorgon imorn!

Imorn ska jag träffa patricia en sväng, tvätta, städa lite och sen kommer kattis hit och vi ska ha en singstar kväll. Var länge sen nu!!!
Får se om det dyker upp några mer också.
Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar