fredag 16 juli 2010

Härliga Fredag

Hejhej,
Hoppas allt är bra med er.
Själv sitter man på jobbet en underbar dag som detta. Solen skiner och det är varmt och skönt. Hade kunnat se mig själv på stranden en dag som denna, menmen. Vi har det bra här inne. Vi har lite Fröding tårta här idag som vi får fira att det är fredag med =)

Den vanliga uppdateringen om helgen kommer här.
Fredag: bio direkt efter jobbet. Ska se Kärleken någonting. Den nya med Tuva novotny(ursäkta för stavningen om den är fel) Den har fått lite blandat betyg men mest bra och då brukar det inte vara någon Maria film men tycker ändå att jag vill se den. Jag har skjorts på mig idag och jag som jämt fryser på bio...hutter hutter...men duktiga jag har faktiskt med mig en sarong ifall det blir kallt=)

Lördag: Ingenting planerat. Jag och Patricia ska hitta på något har vi sagt. Jag har ju velat åka ut till havet, men det kommer så klart inte bli något fint väder så vi får se vad vi hittar på. Slapp dag!

Söndag: Då ska det bli hyffsat väder om det håller sig så vi får se vad som händer då. Jag kommer inte hinna ut till havet så om det blir fint så får jag ligga i Calanderska en sväng.
Senare på eftermiddagen ska jag till Alingsås och kolla hur det är när Sannex spelar. Stefan är ju tillsammans med min kära Jossan så vi tänkte dra dit.
Johanna ska ha lite "förfest" och dom bor ju bara 5 minuter i från så det blir ju toppen.
Blir sleepover i Alingsås och sen till jobbet på måndag.
Sista veckan innan 2 veckor semester...underbart!!!

Kramar till er alla

2 kommentarer:

  1. Men du...om det nu råkar bli fint på söndag. Du ska inte hit tidigare isf så drar vi till Lygnan. :P

    SvaraRadera
  2. hmmm. Ja det tål verkligen att tänkas på. Gud va länge sen det var!!!!

    SvaraRadera