tisdag 20 juli 2010

Bio, winnerbäck, fest och styrdans

Hej...
Här kommer bilderna sen helgen!
Jag var ju lite trött igår. Somnade i en timme när jag kom hem, men inga problem att sova ändå på kvällen. Gött
Fredag:
Vi var på bio, men inga kort därifrån.
Vi såg För Kärleken. En väldigt bra men tung film, inte direkt på konsert humör efterråt men så fort vi fick syn på detta vart det hela mkt bättre =)

Jepp ni såg rätt. Tassels...och Maria Montazami =) underbart
Vi lade oss på min sarong och snickelisnackade lite och åt lite godis.

Vi satt mittemot parken när Winnerbäck spelade. Hördes jätte bra så helt underbar kväll var det också. Varmt och skönt.

Obligatoriska självporträttet =)

Fint fyrverkeri i slutet, men så klart hade jag inte nå bra kort på det =)

Lördag:
Lördag var = slappdag. Underbart skönt måste jag säga.
När klockan var halv 7 så sa vi, nej men vi går ut. Då var det bara att in i duschen.
Sen vart det musik, kort och rosévin
Hatar blixten från kameran ... ja

Söta tjejer gör sig iordning..haha

På vägen till utestället
och här på utestället

Vi hade så fantastiskt roligt efter en stund...var mkt lite folk ute
Söndag:
Trött var jag när mamma väckte mig vid 1020 och jag hade nog somnat vid närmare 6 på morgonkvisten...menmen...Sen sov jag inte mer.
Gick och handlade och fixade saker till grillspetten som vi skulle ha med oss till Johanna och Michael. Mötte Jossan på stationen och så tog vi tåget till Alingsås.
Vi satte oss på Johanna och Michaels uteplats. Vi var nog typ 10 pers men vi fick plats. Finns det hjärterum. Vi tog oss något glas rosé i solen igen och sen bar det av till Alingsås parken eftersom Sannex spelade där.
Stefan på keyboard pecis bredvid högtalarna.
Så sött när han stod där på scenen och sjöng vissa rader till sin älskade Josefin =) Jag ryste som satan men hon skrattade mest!

Min fina vän Josefin!
Folk dansade och gnussade...(dvs gnugga pannan mot varandra...fattar inte grejen riktigt)
Kattis och Henrik står och väntar på nästa dans

Här ser vi Johanna och Henrik. Johannas hår står rätt ut, kan gissa att det är bugg på schemat =). Ser ut som henke håller på att tappa balansen eller nåt men så var inte fallet.hahaha oj där fick jag till det
Super rolig helg igen!
Nästa helg kommer mamma och pappa hit, men de kommer först på söndag för att deras dotter hade först sagt att hon hade semester v 29 så de hade styrt om deras schema, sen kommer virrpannan och säger att nej det är ju v 30.
Virrpannan = Maria
Saknar saknar saknar dom!!!!

1 kommentar:

  1. Klart du ska gå buggkurs vännen!!!
    Tack för en super trevlig kväll. Måste boka in ett nytt datum.
    Pusss

    SvaraRadera