fredag 23 juli 2010

Semester känsla och ögoninfektion

Hej,

Sista dagen nu innan semestern och det såklart bli jätte skönt!
Försöker avsluta lite grejer jag har men det går så där eftersom jag inväntar lite visumhandlingar fortfarande...hoppas på att dom kommer idag.

Idag ska jag äta lunch med en gammal klasskompis och hennes kille och deras lille Mille som inte är så liten längre =)
Ska bli kul att ta en snabblunch.

Sen har en ögoninflamation eller nåt kommit hem till mig. Känns skönt. Började i fredags förra veckan och bara blir värre och värre. Kliar och rinner...

SNART kommer mamma och pappa. Jag vet det är ett j--la tjat på mig men men så är det när man har sina föräldrar lite för långt bort.
Skulle hälsat på Jossans föräldrar men vi tar det när Jossan är hemma istället så får dom träffas allihopa på en gång.

Kallare idag...inte alls lika skönt som i veckan.

Jag vill gå hem nu!!!! Snart lunch och sen kommer föhoppningsvis eftermiddagen gå snabbt.

Kraaaam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar