måndag 19 juli 2010

Ska jag börja på buggkurs?

Godmorgon,
Härlig dag igår.
Inte så fint väder och eftersom jag och Patricia kommit hem runt kl halv 5 och jag somnade säkert inte förrän närmare halv 6 så var jag inte så pigg när mamma och pappa ringde vid 1020 =), sen kunde jag inte somna om.

Jossan kom vid 1430 till stationen och sen var det dags att åka till Alingås.
Hon och Stefan skulle bo på hotell och jag skulle köra en sleepover hos Johanna och Michael.
Vi fick skjuts av Marcus och Hege som hade lille Leon med sig. Gud vilken underbar liten kille. Alltid glad och jätte social. Om man får en som är hälften så snäll så borde man vara nöjd.

Väl hos Johanna var det dags för lite Rosé i solen. Jag började med cola och så fick vi se hur det skulle bli sen. Var hur trevligt/mysigt som helst. Vi var typ 9 eller 10 pers på deras lilla altan men det funkade utmärkt. Vilken bra idé det var att vi skulle dra ihop ett gäng och gå och kolla på Sannex.
Vi satt där i en och en halv timme mer än vad som var tänkt, men sen drog vi tjejer + Marcus och Ragnmark till parken för att lyssna och ev dansa.

Var så himla kul. Jag dansade lite med Johanna...hon tyckte detta var roligast av alla tror jag. Få bugga iväg lite =). Johanna lärde mig basic grejen. Tur att hon kan agera kille när man dansar för det kan inte jag. Kan ju knappt vara tjej och hänga med.
Sen dansade jag med Ragnmark och det var verkligen skit kul. Jag varnade så klart honom innan, men som sagt gud så kul det var. Sen buggade vi också och det var också skit kul. Man kan ju mer än vad man tror.
Älskar Sannex låten...night of passion som de spelade i dansbandskampen. Mkt bra låt...jag väntar att den ska ut på spotify men tydligen får jag vänta lite till.

Men jag fick verkligen mer smak.
Johanna dansade med lite andra också och hon hängde med. Hon var ju grym!
Men kanske skulle gå på buggkurs och fox...var verkligen kul. Jag som är helt negativt inställd till sånna här grejer men shit va många unga det var som var där.
Men allvarligt. Gnussning...svettig panna mot svettig panna. Nej där tror jag gränsen går!

Sista veckan nu innan semester. Ska bli fantastiskt skönt!!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar