lördag 15 augusti 2009

4 dagar kvar

Hej 4 dagar kvar till NY. Känns så himla konstigt att jag ska dit...till THE CITY.
Helt underbar känsla iof. Får se vad vi hittar på för kul.
Har skrivit ned det jag vill se och så ska Patricia göra samma sak och så ska vi shoppa också.
Det kommer att bli toppen.

Igår gjorde jag inte så mycket. Vi hade så sjukt mkt och hur jag är skottade undan mailen så kom det lika mkt tillbaka. Så jag frågade snällt min chef om jag kunde jobba över. VI har övertidsstop nu i sånna här tider, men de gick inte att göra annat.
Jobbade över nästan 3 timmar så jag tog bussen vid 20.
Fick undan en hel del och så fick jag klart biljetten som var massa stop i usa. Skönt då slipper man den på måndag.
Men eftersom jag gillar mitt jobb så gör det lixom ingenting att jobba över. Min chef frågade "vill du verkligen jobba över en fredag". Hon är så söt hade lite dåligt samvete när hon gick att jag var kvar. Men det gjorde mig ingenting. Var rätt skönt. Bullade upp med Cola och godis så jag klarade mig =)

Åker nog hem till borlänge på fredagen efter NY. Hoppas jag kan sova bättre den här gången efter jag kommer hem. Efter Los Angeles var det sådär med den varan. Men det visar sig.
Kommer flyga dit och hem isådant fall. Vi har agent biljetter med Svenska direktflyg så det kommer kosta typ lika mycket som att åka tåg eftersom jag är sent ute.
Men går inte att boka förrän 24 timmar innan.
Måste fråga hur jag gör om jag vill boka måndag morgon..undra om dom har stängt på helgen...

Jaja. Ligger fortfarande i min säga och slöar...kanske en film skulle vara bra.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar