måndag 17 augusti 2009

Lite resfeber...jajamen

Ja så är det...tror nog att jag börjar bli lite pirrig och nervös inför onsdag och torsdag.
WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII kanske jag ska säga.
Min mormor var så söt och skrev mail till mig att hon sett att jag snart ska åka och hon var så glad att jag är ute och åker =)

Jag tittar på vädret flera gånger om dagen och jag håller på SMHI nu. Tror dom vet bäst.
Nu är det bara regn på onsdag sen sol och moln och det gillar vi...men 32 grader...lite i varmaste laget om man ska gå runt i stan. menmen hellre varmt än regn...säger jag nu iaf.

Nej nu blir det till att laga lite mat tror jag.
Får se om jag börjar packa lite idag...har ingen koll vad jag ska ha med mig.

Patricia ska sova i samma säng som mig i 5 nätter...stackars...snarkandes och dregglandes..hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar