söndag 2 augusti 2009

u2 kort

Här kommer lite kort sen ikväll.


jag och Pat i stan


Träffade på lite kändisar på stan.
Maria har jag inte träffat sen vi var i Warszawa tror jag.
Maria, jag , Patricia och Anna


Ett band som åkte runt och spelade U2 låtar


Jag och Patricia på Caprese och åt lite pasta innan vi åkte hem
Lite senare på kvällen var det dags för att titta på U2.
Vi var lite positiva och trodde inte att det skulle vara så mycket folk utanför och att många skulle sälja biljetter...men när vi kom var det en vi såg och dom kostade 800.
Vi hoppade det och det är vi glada för!

Vi utanför ullevi och lyssnar på U2


Vi stod på andra sidan gatan och såg Bono och hela högen på bildskärmen.
Perfekt läge och det hördes superbra! Lät som om man skulle sitta inne på konserten.
Vi var nöjda kan man säga.


Scenen ändrade färg hela tiden

Lite dåliga bilder menmen...

Skit cool scen
Efter en och en halv timme konsert så gick jag och Pat till mig och drack 2 glas rosé...
Vi hade tänkt att vi skulle vara hemma hos mig en timme men det blev liiiite längre.

Vi skulle knäppa kort samtidigt...roliga grejer man kommer på


Lyssnade på Milow och tänkte tillbaka på Peace and Love


Tok i soffan, och jag ser ut att ha en mega tunga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar