fredag 7 augusti 2009

Städ kväll

Ikväll har jag verkligen städat och gjort fint.
När jag kom hem så satte jag mig i soffan och kikade lite på datorn och sen var det igång.
Ni har ju sett korten sen min avloppsrensning.
Hittade den sista skruvgrejen..den var inte borta, bara jag som inte fattade riktigt.

Efter hela den grejen så började jag tvätta fönster, sen diska, fixade till i Badrummet så nu är det jätte rent och fint...ska bara dammsuga och torka golven. Kunde inte med det kl halv 10 på kvällen.

Sen har jag plockat lite allmänt.
Så himla skönt det är när det är gjort.

Imorn ska det bli strålande sol och 24 grader. Kan inte bli bättre.
Ska lägga mig i calanderska parken med katrin och sola tänkte jag, sen blir det mat och vin hos mig.

Nu är det bara 1 vecka och 5 dagar kvar innan NYC. Känns hur skumt som helst. Tiden bara springer iväg.

Nu blir det sängen och ska lägga mig och läsa en bok.
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar