torsdag 13 augusti 2009

Diggiloo

Igår var det dags för Diggiloo i Ullared av alla ställen.
Vi invaderade byn kan man säga =)

Det var jag, Jossan och hennes kompis Anna som är så himla go.

Åkte direkt efter jobbet och var helt slut eftersom vi har så sjukt mycket, men det släppte lite grann när man kom in i bilen och drog oss bort mot ullared.


Vi hade picknick plats, dvs att man får ta med sig stolar själv.
Tyckte vi hade en jätte bra plats ändå.


Vi hade köpt med oss sallad och satt och åt där i det fina vädret.
Hur mysigt som helst.


Konserten började och det var Ola som drog igång.


Diggar till Diggeloo=)


Sitter och slappar i stolen...


Jag och fina Jossan =)


Kvällen närmar sig...


I pausen tog jag och Jossan oss ett glas vin. Vi är rediga tjejer och går innan pausen börjar så vi slapp den gigantiska kön när det blev paus.
Lagomt till Akt 2 så började det störtregna.
Vi tog på oss kläderna och klappade händerna ändå.
Men tråkigt nog var akt 2 inte alls speciellt bra.
Thomas kom in och drog lite skämt och då vart det bra igen.

Jossan diggar och sjunger till de sista låtarna...i regnvädret.men nu börjar det avta som tur är!


Tok kort på scenen när det regnade också, men syns inte så bra.


Jag i en Poncho igen...fast den här gången i en blå. Gäller att byta färg. Men denna är lånad också...
Var lite sega när vi åkte hem. Var meningen att vi skulle ut och ta ett glas vin på Harrys men vi struntade i det...var lite trötta och när vi kom tillbaka så började det regna igen.
Jag hade tagit ledigt på förmiddagen så jag och jossan sov till 9. Helt underbart så där i slutet av veckan. Konstigt att vara i Falkenberg och sen joba på eftermiddagen.

Tog en lunch på skafferiet i Falkenberg innan vi åkte.
Jobbat resten av dagen och gjorde inte så mycket när jag kom hem. Tog ett bad och ringde till syrran och mamma/pappa.
Nu blir det sängen.
Kram










1 kommentar:

  1. Skoj o träffas mitt i veckan : )
    Ses snart gumman!

    PUSSSS

    SvaraRadera